درباره اوج صنعت راشا

هسته مرکزی افراد تشکیل دهنده شرکت “اوج صنعت راشا” متخصصانی هستند که مهمترین سرمایه آنان، تجربه 30 سال طراحی، ساخت و خدمات پس از فروش انواع بالابر متحرک و ثابت و آسانسور در شرکت های بزرگ و صاحب نام کشور  و همچنین تجربه بالای 10 سال در ارائه انواع خدمات مربوط به صندلی های پله پیمای وارداتی می باشد.

افزایش یکباره قیمت ارز و محصولات خارجی و همچنین امکان ساخت این محصولات با کیفیت بالا و قیمت مناسب، یکی از مهمترین انگیزه هایی بود که اعضای این شرکت را بالغ بر 5 سال جهت تولید “انواع آسانسورهای پله پیما” ثابت قدم تر کرد.

تاریخچه

درگذشته خانه هایی بدون در نظر گرفتن هیچگونه فضایی برای آسانسور ساخته شده که افراد سالمند یا کم توان را در استفاده از پله ها با مشکل روبه رو کرده، همین علت باعث شده صندلی های پله پیما به یکی از کاربردی ترین تجهیزات خانگی تبدیل شده که این مشکل را رفع نموده و ویژگی های جذاب آن همچون قیمت مناسب، ایمنی بالا، عدم نیاز به هرگونه تخریب ساختمان، نصب ساده پیچ و مهره ای در عرض چند ساعت و امکان حمل و نصب آن در ساختمانی دیگر به محبوبیت و استفاده از این محصول افزوده است.

چرا اوج صنعت راشا را انتخاب کنیم؟

تجربه ده ها سال ارتباط نزدیک و لحظه به لحظه با خریداران و مشتریان  بالابرها و آسانسورهای مختلف، باعث شده است تا علاوه بر شناسایی دقیق نیاز مخاطبان، اجرای دقیق آنها در دستور کار این شرکت قرار گیرد.

این شرکت در حال حاضر با تکیه بر تجارب اندوخته و دانش فنی خود، برای تدوین و استقرار استاندارد ملی ” بالابر های پله پیما” به شماره 2-22391 با “سازمان ملی استاندارد ایران” همکاری می نماید.

هم اکنون تعداد زیادی از محصولات شرکت “اوج صنعت راشا” در نقاط مختلف کشور نصب گردیده و با افتخار تمام مشغول به سرویس دهی می باشند.